De software stelt ons in staat om efficiënter te werken, en jij als klant hebt alles overzichtelijk op één centrale plek. Van je diensten en facturen tot aan handleidingen voor je e-mail of website, of maak een ticket aan en kom in contact met een van onze collega’s. Nieuwe diensten bestel je volledig geautomatiseerd dankzij de intelligente bestelwizard en bestaande diensten pas je eenvoudig aan via het controlepaneel.
De afgelopen 3 maanden hebben een aantal klanten proefgedraaid met de nieuwe portal om verzoeken voor onder andere website aanpassingen in te dienen. De komende maanden zullen we alle bestaande diensten overzetten naar de Bring Online Portal, inclusief de facturatie! Je ontvangt binnenkort een email met je persoonlijke logingegevens. We streven ernaar de nieuwe portal op 1 januari 2024 in gebruik te gaan nemen.
Heb je vragen of ben je nieuwsgierig geworden? Neem contact met ons op of vraag je login nu al aan en wordt onderdeel van de pilotgroep!
Of maak je account aan op https://portal.bringonline.nl/register.php




